Subject: Kiri
From: "maksejouetus - KA" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 12:42:52 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, May 19, 2025 10:13 AM
To: Eesti Juristide Liit <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda 
<[email-masked]>; Eesti Võlanõustajate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Võlausaldajate Liit <[email-masked]>; Tartu Maakohus <[email-masked]>; 
Viru Maakohus <[email-masked]>; Pärnu Maakohus 
<[email-masked]>; Tartu Ringkonnakohus <[email-masked]>; 
Tallinna Ringkonnakohtu Tallinna kohtumaja <[email-masked]>; Harju 
Maakohus Tallinna kohtumaja <[email-masked]>; maksejouetus - KA 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Pankrotihalduri kutse – tagasisideküsitlus

Registreerimise kuupäev: 19.05.2025

Registreerimise number: 1-12/4352.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee